Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jaron Engelen - WaarBenJij.nu Singapore! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jaron Engelen - WaarBenJij.nu

Singapore!

Door: Jaron Engelen

Blijf op de hoogte en volg Jaron

07 Januari 2016 | Singapore, Singapore

De afgelopen 2 dagen in Singapore waren geweldig! Door met een hop on bus door de stad te reizen heb ik heel veel dingen kunnen zien en bezoeken. Ook ondanks dat ik het niet verwacht had (omdat ik hier zo kort ben) heb ik toch een paar vrienden gemaakt. :) samen gegeten zelfs wat eten gekregen en in de reverse bungee gegaan :P al met al 2 erg geslaagde dagen!

Just rememberd i got to do it in englisch to ;P

the last 2 days in singapore where great! because i traveld bij hop on bus i got to see and visit a lot of places. I also even when i was not expecting it (deu to my short stay) made some friends :P. we ate together I even got some food en did the reverse bungee! ;P al in al 2 verry succeded days!

• 07 Januari 2016 - 18:29

Nico:

Hoe gaaf is dat!!! Goed man! Geniet ervan.

• 07 Januari 2016 - 18:35

Nel Koper :

Fijn voor je, nu verder met je reis, dat wordt genieten.

• 07 Januari 2016 - 18:38

Tinie:

He kerel, wat leuk is dat. Wat is reverse bungee-jumping? Word je dan met een elastiek in de lucht geschoten? :-)
    Veel plezier, welterusten en voor morgen een goede reis!

• 07 Januari 2016 - 18:49

Vincent :

Leuk om dit te lezen. Geniet ervan kerel!

• 07 Januari 2016 - 18:49

Truus:

Mooi man, klinkt fantastisch! Goede reis morgen!

• 07 Januari 2016 - 18:56

Gerrie:

Leuk en al prachtige foto's. Morgen een goede reis en je weet het hè. Opa zei altijd....... Geniet ervan joh.

• 07 Januari 2016 - 19:15

Laura:

Cool!
    Veel plezier daar en je volgende bestemming!

• 08 Januari 2016 - 09:54

Max:

Super leuk schat! Geniet ervan en succes met het reizen vandaag!