De eerste stappen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jaron Engelen - WaarBenJij.nu De eerste stappen - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Jaron Engelen - WaarBenJij.nu

De eerste stappen

Door: Jaron

Blijf op de hoogte en volg Jaron

04 Januari 2016 | Nederland, Veenendaal

Hallo mensen!

Zoals velen van jullie misschien wel weten ga ik voor de komende 2 maanden naar Nieuw Zeeland. Ik vertrek morgen (5 jan) om 10:25 met het vliegtuig vanaf schiphol. En kom op 27 februari weer op schiphol aan om 06:45.
Ik heb deze blog opgezet om jullie een beetje mee te laten proeven van mijn ervaringen in Nieuw Zeeland en ga proberen om 1 keer in de week een berichtje te plaatsen met een foto erbij.

Nu ga ik eerst maar een mijn tas in pakken en de laatste dingentjes regelen. zodat ik ongestoord op reis kan gaan.

Mocht iemand geen mail meer willen ontvangen van deze blog. Stuur me dan even een mailtje naar jaronengelen@gmail.com dan haal ik je uit de mailinglijst.
Voor de anderen, Veel leesplezier! :)

Groeten,
Jaron Engelen

  • 04 Januari 2016 - 16:07

    Nico Molenbeek:

    Ha ha goed bezig kerel!!! kunnen we je mooi een beetje in de gaten houden en meeleven in je avonturen.

    groet, Nico

  • 04 Januari 2016 - 16:26

    Tinie Engelen:

    Ik wens je een goede, geweldige, fantastische, inspirerende, gezonde, veilige super reis toe. Het jou missen laat je maar aan ons over. Liefs, mams.

  • 04 Januari 2016 - 18:16

    Frank:

    Goede reis en ontzettend veel plezier. Ik wil in ieder geval een foto zien van een Kiwi vogel en een getatoeëerde Maori.

    Groet, Frank Terwisscha

  • 04 Januari 2016 - 19:02

    Brenda Siebrand:

    Wat een heerlijke tijd staat voor jou voor de boeg. En wat leuk dat wij mogen meegenieten op deze manier. Geniet ervan en een goede reis morgen! Liefs, Brenda

  • 05 Januari 2016 - 09:46

    Ilona:

    Wij ensen jou een prachtigetijd daar in het verre Nw.Zeeland. Ik had jouw al een mail gestuurd naar het reguliere email adres. Dus mijn verzoek en goede wensen zul al wel hebben ontvangen. Gr, Ilona/André.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaron

1e grote reis in 2015

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 4650

Voorgaande reizen:

05 Januari 2016 - 27 Februari 2016

Mijn eerste reis, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: